بازی مار و پله در C++
#include
#include
using namespace std;
struct queueEntry
{
int v;
int dist;
};
int getMinDiceThrows(int move[], int N)
{
bool *visited = new bool[N];
for (int i = 0; i < N; i++)
visited[i] = false;
queue q;
visited[0] = true;
queueEntry s = {0, 0};
q.push(s);
queueEntry qe;
while (!q.empty())
{
qe = q.front();
int v = qe.v;
if (v == N-1)
break;
q.pop();
for (int j=v+1; j<=(v+6) && j
توضیحات:
صورت سوال:
بازی مار و پله در C++
بازی مار و پله در C++ برای شما کاربران گرامی اماده شده است.
شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی – تماس با ما – یا در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.
موفق باشید
A.J
پست های مرتبط:
چگونه میتوانید از اشاره گر ها (pointers) در C++ برای ارجاع دادن به آدرس حافظه استفاده کنید؟
اشارهگرها یکی از ویژگیهای قدرتمند زبان C++ است که به کاربر اجازه میدهد تا به طور مستقیم به آدرس حافظه دسترسی…
چگونه میتوانید از جریان ورودی – خروجی (input/output streams) در C++ برای خواندن و نوشتن اطلاعات استفاده کنید؟
در زبان C++، از جریان ورودی-خروجی برای خواندن و نوشتن اطلاعات از و به فایلها یا دستگاههای ورودی-خروجی استفاده…
چگونه میتوانید یک آرایه از اشیاء کلاس در C++ ایجاد کنید؟
برای ایجاد یک آرایه از اشیاء کلاس در C++، ابتدا باید یک کلاس تعریف کنید و سپس از آن کلاس برای ایجاد اشیاء استفاده کنید. سپس…
استفاده کردن از مفهوم variadic templates در C++ برای تعریف توابع و کلاس های قالب با تعداد متغیری از پارامتر ها
مفهوم variadic templates در C++ به برنامه نویسان اجازه میدهد تا توابع و کلاسهای قالبی را تعریف کنند که تعداد متغیری از پارامترها را…
استفاده کردن از مفهوم move semantics در C++ برای بهینه سازی انتقال داده ها به جای کپی
مفهوم move semantics در C++ امکان انتقال منابع (مانند حافظه دینامیک) به جای کپی کردن آنها فراهم میکند. این بهینهسازی از تبدیل یک…
استفاده کردن از مفهوم RAII (Resource Acquisition Is Initialization) در C++ برای مدیریت منابع به صورت خودکار
مفهوم RAII یک الگوی طراحی در C++ است که به برنامه نویس امکان میدهد منابع (مانند حافظه دینامیک، فایلها، اشیاء سخت افزاری و …) را به…