بازی مار و پله در C++
#include
#include
using namespace std;
struct queueEntry
{
int v;
int dist;
};
int getMinDiceThrows(int move[], int N)
{
bool *visited = new bool[N];
for (int i = 0; i < N; i++)
visited[i] = false;
queue q;
visited[0] = true;
queueEntry s = {0, 0};
q.push(s);
queueEntry qe;
while (!q.empty())
{
qe = q.front();
int v = qe.v;
if (v == N-1)
break;
q.pop();
for (int j=v+1; j<=(v+6) && j
توضیحات:
صورت سوال:
بازی مار و پله در C++
بازی مار و پله در C++ برای شما کاربران گرامی اماده شده است.
شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی – تماس با ما – یا در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.
موفق باشید
A.J
پست های مرتبط:
استفاده کردن از مفهوم variadic templates در C++ برای تعریف توابع و کلاس های قالب با تعداد متغیری از پارامتر ها
مفهوم variadic templates در C++ به برنامه نویسان اجازه میدهد تا توابع و کلاسهای قالبی را تعریف کنند که تعداد متغیری از پارامترها را…
استفاده کردن از مفهوم move semantics در C++ برای بهینه سازی انتقال داده ها به جای کپی
مفهوم move semantics در C++ امکان انتقال منابع (مانند حافظه دینامیک) به جای کپی کردن آنها فراهم میکند. این بهینهسازی از تبدیل یک…
استفاده کردن از مفهوم RAII (Resource Acquisition Is Initialization) در C++ برای مدیریت منابع به صورت خودکار
مفهوم RAII یک الگوی طراحی در C++ است که به برنامه نویس امکان میدهد منابع (مانند حافظه دینامیک، فایلها، اشیاء سخت افزاری و …) را به…
استفاده کردن از مفهوم CRTP (Curiously Recurring Template Pattern) در C++ برای ارث بری از کلاس های قالب
الگوی CRTP یک الگوی طراحی در C++ است که اجازه میدهد کلاسی از یک کلاس قالب دیگر ارث بری کند و از قالب خود برای ارث بری…
استفاده کردن از توابع متغیر (variable templates) در C++ برای تعریف متغیر های قالب دار
توابع متغیر (variable templates) از ویژگیهای C++11 به بعد است که اجازه میدهد متغیرهایی با قالبهای مختلف تعریف شوند. این ویژگی…
استفاده کردن از توابع constexpr برای ارزیابی ثابت در زمان کامپایل در C++
توابع constexpr در C++ امکان ارزیابی ثابت یا constant expression در زمان کامپایل را فراهم میکنند. این توابع به کمک این امکان، اجازه…