#include
using namespace std;
#include
#include
#include
class Number_Game
{
int *SysNum,*UserNum,Result,Capacity,STime,Term;
char UserName[15];
FILE *Save;
public:
Number_Game():Result(0),Capacity(0){}
void Message()
{
cout<<" ";
}
void Config()
{
cout<<"Enter your name:";
cin>>UserName;
cout<<"Please enter a capacity (term of numbers):";
cin>>Capacity;
if(Capacity>0)
{
STime=clock();
SysNum=new int[Capacity];
UserNum=new int[Capacity];
for(int i=0;i0)
cout<<"\n\t***Now you can enter serial numbers***\n";
while(Term<=Capacity)
{
for(int i=0;i>UserNum[i];
for(i=0;i100)
Second=((PlayDuration%10000)%60)-20;
Score=((Capacity*1000)/Term)-PlayDuration;
cout<<"\n\t***You are winner***\n\n";
itoa(Minute,Min,10);
itoa(Second,Sec,10);
itoa(Capacity,Cap,10);
itoa(Term,Ter,10);
itoa(Score,Sco,10);
fputs("[",Save);
fputs(UserName,Save);
fputs("],Capacity:[",Save);
fputs(Cap,Save);
fputs("],Finished during:[",Save);
fputs(Min,Save);
fputs("min:",Save);
fputs(Sec,Save);
fputs("sec, in ",Save);
fputs(Ter,Save);
fputs(" term],\tScore:[",Save);
fputs(Sco,Save);
fputs("].\n----------\n",Save);
break;
}
Result=0;
cout<Capacity&&Capacity>0)
cout<<"\n\t***You are loser***\n";
Result=0;
delete SysNum,UserNum;
}
void Display()
{
if(Term<=Capacity&&Capacity>0)
{
char SaveContainer[1];
rewind(Save);
cout<<"\n\t\t***Winner players list's***\n\n";
while(!feof(Save))
{
fgets(SaveContainer,2,Save);
cout<>Decide;
if(Decide[0]=='Y'||Decide[0]=='y')
system("cls");
if(Decide[0]=='N'||Decide[0]=='n')
break;
}
}
توضیحات:
صورت سوال:
بازی اعداد تصادفی در C++
در این بازی اول یک اسم به عنوان بازیکن وارد میکنید سپس یک عدد برای طول ارقام وارد میکنید که تعیین کننده تعداد دوره تخمین نیز میباشد – به طور مثال اگر 8 را وارد کنید 8 رقم را تخمین زده و عدد نیز 8 رقمی خواهد بود.
شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی – تماس با ما – یا در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.
موفق باشید
A.J
پست های مرتبط:
استفاده کردن از مفهوم variadic templates در C++ برای تعریف توابع و کلاس های قالب با تعداد متغیری از پارامتر ها
مفهوم variadic templates در C++ به برنامه نویسان اجازه میدهد تا توابع و کلاسهای قالبی را تعریف کنند که تعداد متغیری از پارامترها را…
استفاده کردن از مفهوم move semantics در C++ برای بهینه سازی انتقال داده ها به جای کپی
مفهوم move semantics در C++ امکان انتقال منابع (مانند حافظه دینامیک) به جای کپی کردن آنها فراهم میکند. این بهینهسازی از تبدیل یک…
استفاده کردن از مفهوم RAII (Resource Acquisition Is Initialization) در C++ برای مدیریت منابع به صورت خودکار
مفهوم RAII یک الگوی طراحی در C++ است که به برنامه نویس امکان میدهد منابع (مانند حافظه دینامیک، فایلها، اشیاء سخت افزاری و …) را به…
استفاده کردن از مفهوم CRTP (Curiously Recurring Template Pattern) در C++ برای ارث بری از کلاس های قالب
الگوی CRTP یک الگوی طراحی در C++ است که اجازه میدهد کلاسی از یک کلاس قالب دیگر ارث بری کند و از قالب خود برای ارث بری…
استفاده کردن از توابع متغیر (variable templates) در C++ برای تعریف متغیر های قالب دار
توابع متغیر (variable templates) از ویژگیهای C++11 به بعد است که اجازه میدهد متغیرهایی با قالبهای مختلف تعریف شوند. این ویژگی…
استفاده کردن از توابع constexpr برای ارزیابی ثابت در زمان کامپایل در C++
توابع constexpr در C++ امکان ارزیابی ثابت یا constant expression در زمان کامپایل را فراهم میکنند. این توابع به کمک این امکان، اجازه…