گوگل مپ در المنتور
{"content":[{"id":"64dce64a","settings":[],"elements":[{"id":"6825c2f9","settings":{"_column_size":100,"_inline_size":null},"elements":[{"id":"7a704f3b","settings":{"address":"London Eye\u060c \u0644\u0646\u062f\u0646\u060c \u0627\u0646\u06af\u0644\u0633\u062a\u0627\u0646","zoom":{"unit":"px","size":13,"sizes":[]},"height":{"unit":"px","size":150,"sizes":[]},"css_filters_css_filter":"custom","css_filters_blur":{"unit":"px","size":1.1,"sizes":[]},"css_filters_hover_css_filter":"custom","css_filters_hover_blur":{"unit":"px","size":0.2,"sizes":[]},"css_filters_hover_contrast":{"unit":"px","size":70,"sizes":[]},"hover_transition":{"unit":"px","size":0.2,"sizes":[]},"_border_radius":{"unit":"px","top":"10","right":"10","bottom":"10","left":"10","isLinked":true}},"elements":[],"isInner":false,"widgetType":"google_maps","elType":"widget"}],"isInner":false,"elType":"column"}],"isInner":false,"elType":"section"}],"page_settings":[],"version":"0.4","title":"\u0627\u0644\u0645\u0646\u062a\u0648\u0631 \u0635\u0641\u062d\u0647 #3505","type":"page"}
توضیحات:
صورت سوال:
استفاده از گوگل مپ در المنتور
کد قالب پس از آموزش برای شما کاربران گرامی قرار داده شد ، با ذخیره و درج به صورت JSON میتوانید از این بلاک طراحی شده در قالب های خود استفاده کنید.
شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی – تماس با ما – یا در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.
موفق باشید
A.J
پست های مرتبط:
استفاده کردن از مفهوم variadic templates در C++ برای تعریف توابع و کلاس های قالب با تعداد متغیری از پارامتر ها
مفهوم variadic templates در C++ به برنامه نویسان اجازه میدهد تا توابع و کلاسهای قالبی را تعریف کنند که تعداد متغیری از پارامترها را…
استفاده کردن از مفهوم move semantics در C++ برای بهینه سازی انتقال داده ها به جای کپی
مفهوم move semantics در C++ امکان انتقال منابع (مانند حافظه دینامیک) به جای کپی کردن آنها فراهم میکند. این بهینهسازی از تبدیل یک…
استفاده کردن از مفهوم RAII (Resource Acquisition Is Initialization) در C++ برای مدیریت منابع به صورت خودکار
مفهوم RAII یک الگوی طراحی در C++ است که به برنامه نویس امکان میدهد منابع (مانند حافظه دینامیک، فایلها، اشیاء سخت افزاری و …) را به…
استفاده کردن از مفهوم CRTP (Curiously Recurring Template Pattern) در C++ برای ارث بری از کلاس های قالب
الگوی CRTP یک الگوی طراحی در C++ است که اجازه میدهد کلاسی از یک کلاس قالب دیگر ارث بری کند و از قالب خود برای ارث بری…
استفاده کردن از توابع متغیر (variable templates) در C++ برای تعریف متغیر های قالب دار
توابع متغیر (variable templates) از ویژگیهای C++11 به بعد است که اجازه میدهد متغیرهایی با قالبهای مختلف تعریف شوند. این ویژگی…
استفاده کردن از توابع constexpr برای ارزیابی ثابت در زمان کامپایل در C++
توابع constexpr در C++ امکان ارزیابی ثابت یا constant expression در زمان کامپایل را فراهم میکنند. این توابع به کمک این امکان، اجازه…