شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

بازی اعداد تصادفی در C++
شناسه پست: 2555
بازدید: 1595
				
					#include <iostream>
using namespace std;
#include <stdlib.h>
#include <time.h>
#include <cstdio>
class Number_Game
{
	int *SysNum,*UserNum,Result,Capacity,STime,Term;
	char UserName[15];
	FILE *Save;
public:
	Number_Game():Result(0),Capacity(0){}
	void Message()
	{
		cout<<" ";
	}
	void Config()
	{
		cout<<"Enter your name:";
		cin>>UserName;
		cout<<"Please enter a capacity (term of numbers):";
		cin>>Capacity;
		if(Capacity>0)
		{
			STime=clock();
			SysNum=new int[Capacity];
			UserNum=new int[Capacity];
			for(int i=0;i<Capacity;i++)
			{
				srand(time(NULL));
				SysNum[i]=(((i+1)*rand())/10)%10;
				//cout<<SysNum[i]<<' '; //You can see the System Numbers.
			}
			Save=fopen("The Random Numbers Game [Game save's].ini","a+");
		}
	}
	void Set()
	{
		Term=1;
		if(Capacity>0)
			cout<<"\n\t***Now you can enter serial numbers***\n";
		while(Term<=Capacity)
		{
			for(int i=0;i<Capacity;i++)
				cin>>UserNum[i];
			for(i=0;i<Capacity;i++)
			{
				if(SysNum[i]==UserNum[i])
				{
					cout<<"# ";
					Result++;
				}
				else
					cout<<"X ";
			}
			if(Result==Capacity)
			{
				int Minute,Second,Score,PlayDuration;
				char Cap[2],Min[2],Sec[2],Ter[2],Sco[5];
				PlayDuration=(clock()-STime)/1000;
				Minute=(PlayDuration%10000)/60;
				if(Second<100)
					Second=(PlayDuration%1000)%60;
				if(Second>100)
					Second=((PlayDuration%10000)%60)-20;
				Score=((Capacity*1000)/Term)-PlayDuration;
				cout<<"\n\t***You are winner***\n\n";
				itoa(Minute,Min,10);
				itoa(Second,Sec,10);
				itoa(Capacity,Cap,10);
				itoa(Term,Ter,10);
				itoa(Score,Sco,10);
				fputs("[",Save);
				fputs(UserName,Save);
				fputs("],Capacity:[",Save);
				fputs(Cap,Save);
				fputs("],Finished during:[",Save);
				fputs(Min,Save);
				fputs("min:",Save);
				fputs(Sec,Save);
				fputs("sec, in ",Save);
				fputs(Ter,Save);
				fputs(" term],\tScore:[",Save);
				fputs(Sco,Save);
				fputs("].\n----------\n",Save);
				break;
			}
			Result=0;
			cout<<endl;
			Term++;
		}
		if(Term>Capacity&&Capacity>0)
			cout<<"\n\t***You are loser***\n";
		Result=0;
		delete SysNum,UserNum;
	}
	void Display()
	{
		if(Term<=Capacity&&Capacity>0)
		{
			char SaveContainer[1];
			rewind(Save);
			cout<<"\n\t\t***Winner players list's***\n\n";
			while(!feof(Save))
			{
				fgets(SaveContainer,2,Save);
				cout<<SaveContainer;
			}
		}
	}
}Player;
void main()
{
	char Decide[1];
	while(true)
	{
		Player.Message();
		Player.Config();
		Player.Set();
		Player.Display();
		cout<<"Do you like play once more? (Y/N)?";
		cin>>Decide;
		if(Decide[0]=='Y'||Decide[0]=='y')
			system("cls");
		if(Decide[0]=='N'||Decide[0]=='n')
			break;
	}
}
				
			

توضیحات:

صورت سوال:

بازی اعداد تصادفی در C++

در این بازی اول یک اسم به عنوان بازیکن وارد میکنید سپس یک عدد برای طول ارقام وارد میکنید که تعیین کننده تعداد دوره تخمین نیز می‌باشد – به طور مثال اگر 8 را وارد کنید 8 رقم را تخمین زده و عدد نیز 8 رقمی خواهد بود.

شما میتوانید سوالات خود را از طریق ایمیل پشتیبانی – تماس با ما – یا در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.

موفق باشید

A.J

پست های مرتبط:

نحوه استفاده از پوینتر ها در C++
آموزش ها
آرزو نیکدل

نحوه استفاده از پوینتر ها در C++

در زبان برنامه‌نویسی C++، پوینترها یکی از ابزارهای مهم برای مدیریت حافظه و ارجاع به آدرسهای حافظه هستند. با استفاده از پوینترها، می‌توانید به طور مستقیم به حافظه دسترسی پیدا کنید و اطلاعات را در آن ذخیره و با آن کار کنید.

ادامه مطلب »
تفاوت بین عبارت const و constexpr در C++
آموزش ها
آرزو نیکدل

تفاوت بین عبارت const و constexpr در C++

بنابراین، تفاوت اصلی بین const و constexpr این است که const برای تعریف متغیرهای ثابت استفاده می‌شود که مقدار آنها در زمان اجرا مشخص می‌شود، در حالی که constexpr برای تعریف ثابت‌هایی استفاده می‌شود که مقدار آنها در زمان کامپایل قابل محاسبه است.

ادامه مطلب »
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها